loading...
ایـران نـیـوفان جـامـع تـریـن مـجـلـه تـفـریـحـی ایـنـتـرنـتـی
حاجــَے بازدید : 228 یکشنبه 26 دی 1395 نظرات (0)

وصیت جنجالی شادمهر عقیلی + عکس

 به تازگی خبری مبنی بر قصد شادمهر عقیلی خواننده محبوب و معروف ایرانی برای بازگشت به ایران در رسانه منتشر شده بود که باعث شد شادمهر عقیلی رسما واکنش نشان دهد . شادمهر عقیلی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود شایعه تقاضایش برای بازگشت به ایران را کلاا رد کرد .به دنبال این شایعه واکنش تند برخی از کاربران  و باعث ناراجتی شادمهر عقیلی نیز شد.ودر اخر  شادمهر عقیلی نیز به کامنت های کاربران واکنش نشان داد.

 شادمهر عقیلی در اینستاگرام نوشت:

برای اینکه به همه شایعات پایان بدم واسه اولین و آخرین بار این پست رو به مدت یک روز بالا نگه میدارم وبعد پاک میکنم و اگر اشکال نداره دیگه در این مورد کامنت نزارید. من پارسال توسط وکیل خودم وصیت کردم که اگه واسم اتفاقی افتاد به هیچ وجه بدن من به ایران برنگرده، اون رو بسوزونن و خاکسترش رو در اقیانوس اطلس بریزند. لطفا مجبورم نکنید که کامنتها رو ببندم.   yr9y_1-9075713758_(1).jpg

آتش بس شادمهر عقیلی در اینستا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 383
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,467
  • بازدید ماه : 4,942
  • بازدید سال : 30,027
  • بازدید کلی : 143,817
  • #مـن_حـمایـت_میکنم(:

    کمک به موسسه محک