loading...
ایـران نـیـوفان جـامـع تـریـن مـجـلـه تـفـریـحـی ایـنـتـرنـتـی
حاجــَے بازدید : 272 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام شقیقه

Download music Mehrab – Shaqiqe

“دیس لاو ” | تنظیم : علیرضا زنگی

 

 

متن آهنگ جدید مهراب به نام شقیقه
داش مهراب چی شده؟؟ سردرد داری بازم
آره سراج جان مثل همیشه هست
دنیا منو ول کنه این سردرد لعنتی ولم نمیکنه
امشب یجوری قسم دادم خاکو
که ضجه هامو تا خود خدا برسونه
دعا کن مامانم نفرین نکنه
که نفرین بکنه تا هفت نسلو میسوزونه
عاشق تو بودم هیچ چیو ندیدی
توی این سینه چه آتیشی به پا کردی
دعا کن دیگه یادم نیفتی
از حق نگذریم تو خیلی نامردی
هیچوقت نمیبخشمت…
نشد واست لالایی بخونم
لالایی لالایی دردونه قلبم
لالایی کنارش آروم بخوابی
کجایی این شبا چقدر گریه کردم
لالایی گلای پونه و رازقی
هنوز واسه مهراب مثل گل شقایقی
لالایی خوب بخوابی رو تن آقایی
هه هه دوباره لالایی
دوباره لالایی وایو موزیک
چه شبایی از ترس اینکه رگامو نزنم
دعا کردم خورشید بیاد و فردا شه
مامان اون روز نزدیکه همه میگن
هر چی خاکه بقای عمر شما باشه
میرم تا مادر من نباشه بی حرمت
ی طوری کنار بیا اصن بزار پای قسمت
این جماعت بدجوری مرده پرست شدن
سرشون سلامت ولی دلگیرم از خودم
رفتی و قیدمو زدی مرگمو ی روز میبینی
اینبار عکسمو رو خاک ببینی خداوکیلی
بعد تو جا تو این خونه گرفت سیگار و دود
اصلن من بدعالم ولی این حقم نبود
لالایی دیگه رفتم سر خاکم بشین
لالایی عکسمونو حالا با گریه ببین
لالایی بخواب آروم منو رگامو تیغ
لالایی اینو بدون که بد کردی رفیق
لالایی لالایی لالایی لالایی…
اینو داشته باش
مشتام پر از قرصه ببین من بی اعصاب
هی میخورم هی میخورم هی میخورم هی میخورم
دستام اینقد تیغ زدم جا نداره – وایو موزیک
به مرگ تو ایندفه شاهرگ میبرم بد میبرم
چشمام اینقد خیس شده کور شده
اشکام مث سیل میاد خونه رو دریا کرده وایو موزیک
اینبار اینقد بد زدم این تیغو ببین پاره شده خون میاد گوشت تنو وا کرده
داغون تر از من نی همش قلیون و سیگار و سرنگ و سیلی و شربت و قرص عاشقی
آروم تر از مرگ برنجو سنگ قبر و گریه زاری نی کنار شعر و عطر رازقی
مادرتر از مادر من خدای من بود که ولم کرد توی این گهدونی دست و پا زدم
آخر سرم گفتن هوای خونه دلگیره و لج کردم و تو رگام آمپول هوا زدم
این روزا تو گوشی همه میگردن دنبال تیکه و طعنه
ولی من چی هر وقت خواستم ازت بنویسم سر زبونم…
لالایی…

_

بازنویسی تکست : Ali Sadlove

 

 

 

  • دانـــــــلود

مـنـبـع:vaiomusic.org

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 383
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 475
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,565
  • بازدید ماه : 5,040
  • بازدید سال : 30,125
  • بازدید کلی : 143,915
  • #مـن_حـمایـت_میکنم(:

    کمک به موسسه محک