loading...
ایـران نـیـوفان جـامـع تـریـن مـجـلـه تـفـریـحـی ایـنـتـرنـتـی
حاجــَے بازدید : 160 چهارشنبه 22 دی 1395 نظرات (0)

من با همه‌ی درد جهان ساختم اما 

با درد تو هر ثانیه در حال نبردم 

تو دور شدی از من و با این همه یک عمر 

من غیر تو حتا به کسی فکر نکردم 

 

من خسته تن از این همه تاوان جدایی 

ای بی‌خبر از حال من امروز کجایی 

من صبر نکردم که به این روز بیفتم 

انقدر نگو صبر کنم تا تو بیایی 

ای دوست کجایی؟ 

 

انقدر که راحت به خودم سخت گرفتم 

از عشق شده باور من درد کشیدن 

گیرم همه آینده‌ی من پاک شد از تو 

با خاطره‌های تو چه باید بکنم من 

 

من خسته‌ام از این همه تاوان جدایی 

ای بی‌خبر از حال من امروز کجایی 

من صبر نکردم که به این روز بیفتم 

انقدر نگو صبر کنم تا تو بیایی 

ای دوست کجایی؟ 

 

 روزبه بمانی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 383
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 499
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 23,111
  • بازدید کلی : 136,901
  • #مـن_حـمایـت_میکنم(:

    کمک به موسسه محک